Més de 150 artistes aixequen el ‘Carmina Burana’ de Carl Orff a Santa Coloma de Gramenet
Les representacions seran divendres 8 de març a les 21h i diumenge 10h de març a les 10h, i el preu és de 5 €
Les dues representacions del Carmina Burana del compositor Carl Orff comptaran amb la Banda de l’Associació Musical Can Roig i Torres de Santa Coloma de Gramenet, amb Àngel Puig al piano, i la coral local Tanit, amb la direcció d’Àngel Vilagrassa, i les Coral Vocal Ensemble i Ipharadisi, ambdues de l’Escola Municipal de Música Can Roig i Torres Així doncs, és la unió de tres corals i una banda de Santa Coloma de Gramenet que farà possible que 150 músics pugin sobre l’escenari del Teatre Segarra, amb la direcció musical de Salvador Francés Aparicio, per emocionar amb una de les obres més conegudes de Carl Orff, un cant a la vida, al plaer i, al mateix temps, una crítica al poder, a allò establert que ens allunya de la felicitat.
Les representacions seran divendres 8 de març a les 21h i diumenge 10h de març a les 10h, i el preu és de 5 €.
La versió de Carmina Burana comptarà amb els solistes César Puente (baríton), Anna Fernández (mezzosoprano), M. Luz Martínez (soprano) i Montserrat Melero (soprano).
Probablement una de les peces més conegudes del compositor alemany, Carmina Burana destaca per com la música apareix indissolublement lligada a la paraula. Orff va preferir despullar l’obra de formalitats i donar una força esencial a la tonalitat i l’energia vital del ritme. El resultat, una demostració que senzillesa no és simplicitat, ha passat a la història per com crea en l’espectador imatges màgiques, misterioses i sensuals.