Àmbit legal i econòmicRecursos

Com afecta la llei de transparència estatal a les entitats no lucratives? (III)

La informació institucional i organitzativa de l’entitat, així com la informació econòmica, pressupostària i estadística, s’ha de publicar de forma clara, accessible, estructurada i comprensible.

En els recursos anteriors publicats a Xarxanet s’ha explicat quins son els motius que han mogut a l’administració de l’Estat per a regular una norma de transparència i el bon govern, s’ha definit quines entitats en resulten afectades, qui i com es controla l’aplicació real de la norma i en quin moment les entitats hauran de complir amb les obligacions de publicitat.

Per altra banda, també s’ha explicat com es configura el dret dels ciutadans i ciutadanes a sol·licitar informació de l’administració i de les entitats, i com es limita aquest dret.

A continuació s’explica quina és la informació que ha de publicar-se i la forma correcta per a fer-ho.

Més info a Xarxanet

Show More

Related Articles

Back to top button